Cahuita

IMG_3288L’última passejada per la natura l’hem fet al parc nacional de Cahuita, un parc molt petit, de només 10km2. Té un únic camí de 8 km que passa per la costa, per les platges de playa blanca i playa vargas, aquesta última amb arena blanca ja que té corall i si contractes un guia pots anar a fer snorkel.

No vam fer els 8 km ja que ens vam quedar als 5è, quan van veure l’arena blanca vam decidir quedar-nos-hi, però no ens vam tirar a l’aigua perquè no feia bon dia i semblava que en qualsevol moment s’hagués de posar a ploure. Entre les platges i la caminada, on vam veure perezosos i caputxins de cara blanca, vam passar un matí entretingut.

Després de dinar ens vam dedicar a donar un tomb pel poble (4 carrers), fer el vago i la maleta, fins l’hora de sopar que vam anar a un restaurant de peix a menjar ceviche i corvina amb salsa de coco, boníssim!

L’endemà, diumenge, a les 8h hem agafat el bus fins a San José, 4 hores caloroses de ruta i al migdia ja estem en aquesta lletja ciutat.