Monteverde

MonteverdeDe bon matí vam marxar cap a Monteverde i en 4 hores ja érem allà, després de passar per 36 km de carretera sense asfalt, encara no entenem com es que no ho han arreglat si es un lloc tant turistic. La llàstima es que hi plovia a bots i a barrals.

Els de l’hotel ens van dir que sempre hi plovia, i que a mes a mes ara tenien una tempesta tropical a tot el pais i no sabien quan acabaria, pero que no ens preocupéssim, que aquí les coses, plogués o no, sempre es feien. Fent-los cas vam decidir fer el guiri i fer un canopy tour, es a dir, anar en tirolines per sobre el “bosque nuboso”, vam anar amb la companyia 100% Aventura. Ens van venir a recollir i ens van portar a un complexe de cables, ponts penjants i plataformes i ens van anar llencant per les tirolines, moooolt divertit! A part de les tirolines sentats, tambe vam fer un rappel i dos cables a l’estil superman, es a dir, de cap per avall, com si volessis (un iuiu que no vegis, perque un era d’1.5 km i semblava que no s’acabes mai!). Tambe hi havia el Mega Tarzan Swing, on et tires al buit de 45 metres i al final et balanceges, aixo nomes ho va fer l’Adria, i no vegeu el crit que va fer! ja ja ja

MonteverdeA les cinc de la tarda vam arribar a l’hotel i ens van venir a buscar per anar a visitar el bosc de nit. Vam estar mes de dues hores amb un guia, sota un aiguat, intentant buscar animals, vam veure insectes, algunes aus i algun mamifer, pero la veritat es que esperavem veure’n mes. Despres, cansats i remullats, vam marxar ja a dormir.

L’endema, veient que no plovia (per fi!) vam contractar un guia per anar al mati pel bosc. Aquest cop si que en vam veure, primer perque el guia ja sabia on eren i despres perque anava amb un telescopi, i per molt lluny que fossin els veies perfectament: monos, quetzals, tucans, … va estar molt be. Per la tarda, despres de dinar, vam tornar-hi nosaltres sols a passejar per la resta de camins, i alguna cosa mes vam veure. Un dia ben aprofitat.

La veritat es que a Monteverde, a part de calar-nos fins els ossos ens ho hem passat molt be. Dema continuem la ruta, anem cap a la costa del pacific, a Manuel Antonio.

2 responses to “Monteverde

1. Uoooo, quina sort!
    Nosaltres no vam poder veure el mític quetzal…
    Ja heu vist la ranita verde, la roja y la dels jeans??

• Doncs nosaltres el que no vam veure són ranes, al final no vam anar al ranario. De Quetzals vam veure cinc femelles i un mascles