Granada

granadaDivendres per la nit vam arribar a Managua, per sort havíem dit als del Hostal Dulce Sueño que ens vinguessin a buscar en taxi, no se pas si ho haguéssim trobat. L’ínic problema és que el del taxi no parava d’insistir que ell ens portava a Granada l’endemà nomes per $30, sort que no li vam fer cas perquè el bus valia $1, i $2 per cap el taxi fins a l’estació, en total ens va costar $5.

L’endemà, després d’un bon esmorzar amb una parella d’austríacs que també estaven a l’hostal, vam decidir compartir taxi i  anar a buscar els minibusos que ens portarien als nostres destins, ells al nord, a León, i nosaltres al sud, a Granada. Després d’esperar una estona que el minibus es mig-omplís vam marxar, i en una hora ja erem  a la colonial Granada, un dels llocs on millor ens ho vam passar.

No ens vam quedar unes hores a Managua com en principi teníem previst perquè no li vèiem massa interés i a mé a mé el de l’hotel ens va recomanar que més valia anar sense bossa, càmera, etc. i ens va fer mitja por. Per sort, tambe ens va dir que la resta del país era molt més segur (de fet, és mooooolt segur).

Granada ens ha agradat molt, a més a més hem coincidit amb les festes patronals i el cap de setmana ha estat un caos de gent i música però molt divertit.

El dissabte, un cop instal·lats a l’hotel vam estar passejant per la ciutat. És bastant petita i tot es pot fer a peu: el malecon i llac de Nicaragua, la plaça de la Independència, el parc central, la catedral, el convent de San Francisco, l’església de la Merced i la fortaleza de la pólvora. Després vam anar a menjar una mica, que no havíem dinat (és que l’esmorzar havia estat de categoria!) i vam anar a mirar la rua de carnaval, un mix de carnaval de Río (per les noies en biquini i lluentons remenant tot el cos), batucades (cada comparsa en tenia una) i gay-parade (a cada comparsa tambe hi havien nois vestits amb biquini i plumes i a més a méss vam veure passar una carrossa de drag-queens.Molt divertit, peró a les 9 ja dormiem, maleit jet-lag!

2 responses to “Granada

1. Apa! Ja torneu a ser “pels puestos” i ja tornem a ser aquí els fidels seguidors (fidels i envejosos) seguint i comentant els posts.
    Que us ho passeu bé petardos!!!!