Cap a viure la “Pura vida”

holidaysPer fi!! ja comencem l’esperat viatge d’estiu, s’ha fet llarg … aquest any marxem cap a Amèrica Central, que no la coneixem. La idea és estar la primera setmana a Nicaragua i la resta per Costa Rica, ah ! i si tenim temps fer una escapadeta per relaxar-nos a Bocas del Toro, a Panamà.

No sabem com ens mourem per allí ni si al final podrem veure tot el que volem, però sí que sabem, una cosa, anem a descobrir la “pura vida” dels nicos i dels ticos. Ens veiem a la tornada!

2 responses to “Cap a viure la “Pura vida”

  1. Hola…COSTA RICA em va encisar…i al meu bloc tinc un poc plasmat del que vaig experimentar…tinc altres entrades quasi a punt d’eixir que a poxc apoc aniran apareixent…espere us ho passeu molt bé. una abraçada: Mariló Sanz del RACÓ VIATGER de MARILÓ http://racoviatgermarilo.blogspot.com.es/search/label/COSTA%20RICA.

  2. genial! moltes grácies! espero que ens agradi tant com a tu!

Deixa un comentari

