Costa Esmeralda

osL’últim dia el vam passar per Costa Esmeralda, de Santa Teresa Gallura fins a Òlbia, i la veritat és que ens va decepcionar una mica. Ens va fer mal temps, molt de vent i fred (quin Sant Joan més estrany!) i com que no podíem anar a la platja vam voler veure els pobles, quin horror! suposo que les platges deuen ser espectacular, però els pobles no tenen res de res.

Primer vam passar pel Capo D’Orso i pujar fins la Roccia dell’Orso, una roca que el vent l’ha fet que sembli un ós gegant (amb una mica d’imaginació) , el més divertit era arribar-hi, feia tant de vent que havies d’anar agafan-te per le cordes, i les vistes espectaculars.

portoDesprés ens en vam anar cap a Porto Cervo, un poble construit per un ricatxón que sembla ben bé La Roca, amb un personal ple de botox, silicona i morenos de iot, i botigues d’aquelles que no hi ha ni preus perquè qui hi entra no li importa gens. Es nota que no es va agradar gens, oi?

Finalment vam baixar a Òlbia per dinar, una ciutat que bàsicament només té un carrer principal, el corso Umberto I, i una església per visitar, San Simplicio.

Suposo que amb temps i ganes i bon temps per anar a les platges, la costa esmeralda, ens hagués agradat … suposo que no és el lloc pel tipus de viatges que ens agrada fer.

Abans d’anar a buscar l’avió a l’Alguer vam fer parada per visitar Sassari, al centre on pots passejar i visitar l’església de Santa Maria di Betlem, la catedral de San Nicola i caminar pel Corso Vittorio Emanuele II fins la Piazza Italia.

Abans de marxar, vam decedir acomiadar-nos de la ciutat que més ens va agradar, l’Alguer, fent una pizza Margarita mirant la posta de sol a la platja. Arrivederchi!!

2 responses to “Costa Esmeralda

1. Hola, m’agrada el que contes i com ho contes per la qual cosa EL RACÓ VIATGER DE MARIlÓ t’ha atorgat un premi. Si l’acceptes i en vols saber més entra en http://racoviatgermarilo.blogspot.com.es/2013/07/premi-versatile-blogger-2013-al-raco.html