Castelsardo i Santa Teresa Gallura

castelsardoL’endemà, de bon matí, vam marxar fins a Castellsardo, una ciutat que des de lluny té molt bona pinta, el poble està en un turó amb el castell dels Dòria a dalt de tot, però un cop et passeges pels carrers perd una mica l’encant, el casc antic, a la falda del castell, podria ser molt bonic, però només hi havia restaurants amb menús turístics i botigues de souvenirs, una mica trist tot plegat. Just quan arribàvem ens van tancar el castell quasi tres hores per dinar, i vam dessistir d’entrar-hi, i vam dinar a un restaurant de prop, tot i ser turístic la veritat és que estava molt bo, el Café de París.

A les afores del poble hi ha la roca dell’Elefante, que el temps, i els vent, ha fet que sembli ben bé un elefant. Molt curiós.

fotoDesprés vam tirar fins a Santa Teresa Gallura, allí vam trobar un hotelet molt cèntric, el Hotel Moderno, i vam anar a passar la tarda a la platja Rena Blanca, després d’haver anat fins la Torre di Longosardo. Després de la platja vam anar en cotxe fins el Capo Testa, que està a 5 km, un cap on hi ha un far i unes roques que ens recordàven molt a Montserrat (però més petit), un lloc molt xulo.

Santa Teresa és un poble petit, de 5000 habitants,  i pots arribar a tot arreu fent una passejada. Per la nit vam anar a sopar a la Piazza Vitorrio Emmanuele, al centre de la ciutat, on feien un concert, creiem que de música tradicional, però no ho vam acabar de veure clar.