Les Blue Mountains, l’etapa final del viatge

L’últim dia del viatge el vam passar a les Blue Mountains, a dues hores en tren de Sydney, per cert, vam voler matinar i agafar el tren d’un quart de vuit i per poc el perdem, ja no en sabem de matinar ja ja ja

Vam arribar a Katoomba i, quin vent més fred que feia! Després d’anar al mirador per veure les “Three sisters” vam decidir agafar el camí que portava a les cascades de Leura, uns 7 o 8 km anar i tornar, una caminada molt xula! Després vam anar cap a l’altra banda, a veure les de Katoomba però ens vam quedar al mirador de les cascades, se’ns feia tard, ja que volíem agafar el tren per arribar a Sydney abans de les cinc, per anar al mercat de Paddy’s.

Paddy’s és un mercat està dins Chinatown, i realment et dóna la sensació d’estar a la Xina.

Per la nit ens vam acomiadar d’Austràlia menjant-nos un senyors filets, quina carn més bona que tenen! la trobarem molt a faltar, junt amb les barbacoes, l’amabilitat de la gent, i sobretot, els 39 dies de completa llibertat que hem disfrutat!

Allò que no trobarem a faltar són mosques engantxoses de darwin i Kakadu, el fred de la costa est de Nova Zelanda i les cerveses cares ($5 una mitja pinta).

Ha estat un viatge on hem vist moltes coses, però sobretot hem viscut moltes experiències que ens emportem de record, com la ruta per la glacera de fox i l’estona de relax el llac Tasmania, el descobriment dels koalas a la Great Ocean Road i el cangurs que vam donar de menjar al camping de Mataranka, els canvis de colors de l’Uluru a la posta del sol, l’estona nedant amb la tortuga a Fitzroy island, els dies navegant amb el veler a les Whitsundays i els dies recorrent el centre amb l’autocaravana.

Ara toca mirar i destriar totes les fotos i intentar encabir-les en un (o dos!) fotoàlbums … una tasca titànica!!

5 responses to “Les Blue Mountains, l’etapa final del viatge

1. Plana-Rique Family

Ke tingueu un molt bon viatge de tornada!

Esperem veure mes d’aquestes fotos!,

Fins dilluns!,

2. En encanta la vostra volta al món per parts i com l’aneu explicant, és per això que us hem deixat una petita sorpresa al nostre bloc en forma de reconeixement… 😉

• Ostres! tot un honor que un viatger que publica a Altaïr, National Geographic, … i que fa unes fotografies tant excepcionals ens conegui. Gràcies!