La barrera de corall a Airlie Beach

Great Reef Barrier (Airlie Beach)L’últim dia a la costa vam decidir passar-lo a la barrera de corall que hi ha a prop de Airlie Beach, bé, a prop és un dir … 3 hores de vaixell mar endins.

Va estar molt bé, però res comparable amb la zona de Cairns. Aquí havien muntat una plataforma estable amb vestidors, solàrium, un mirador submarí, tota la zona vallada amb boies i cordes … vaja, tot molt maco però molt preparat.

Aquí la barrera és tota una de sola, i la mires per sobre, a Cairns eren com muntanyetes i feien passadissos on podies anar passant i mirant les parets. Això sí, ens va fer un dia espectacular! Sense vent i amb moltes estones de sol. Aquí si no volies no calia que anéssis amb cap tratge d’aigua, però com que som uns fredolics, no un, sinó dos ens en vam posar, i vam estar la mar de bé, ja ja ja.

L’endemà teníem el vol cap a Sydney, i resulta que l’aeroport està a la Hamilton Island, a 30 minuts en ferry, total, que vam haver d’anar al port en comptes de a l’aeroport. En aquesta illa es veu que hi ha uns mega complexos hotelers impressionants, i tot es centralitza en aquesta illa, fins i tot el dia abans, quan vam agafar el ferry per anar a la barrera també ens hi vam parar.

Dues hores d’avió i ja som a Sydney, donat un tomb per la ciutat després d’haver deixat les coses al hostel (YHA Railway Square)

One response to “La barrera de corall a Airlie Beach

1. Acabeu de disfrutar aquests dies, fitipaldis, aquí us trobem a faltar (més que res perque si sou aquí no feu tanta ràbia)