The Track

The TrackA dos quarts de vuit del matí va començar la nostra aventura per la “Track”. El paisatge molt lentament anava passant d’un verd grisós a més vermellós, però no va ser fins les dotze del migdia, quan vam arribar a Renner Springs, considerat el poble que separa el Top End de la zona desèrtica central , que el paisatge va canviar, els arbres eren menys, més baixos i pelats, es veien molts més matolls de color palla i la terra, completament vermella, ressaltava més.

Ens vam aturar a dinar en una zona de picnic amb barbacoes de llenya, al Stuart Memorial, a 43 km de Threeways Roadhouse, el punt on pots decidir si segueixes fins a Alice Springs i Adelaida, canvies la direcció cap a Cairns, a la Costa Est, a Queensland, … òbviament vam tirar recte … la nostra propera fita era al desert, a l’Urulu, la Gran Barrera de Corall vindrà més endavant!

Devil's MarblesQuan vam arribar a Tenant Creek, el punt on teníem previst fer nit vam veure que només eren dos quarts de quatre, i vam decidir seguir endavant fins a Devil’s Marbles, a 105 km, una zona amb roques de granit enormes completament rodones, segons la guia eren restes de lava arrodonida per l’erosió, el lloc ens va agradar molt i vam decidir passar la nit al càmping del costat. L’endemà al matí, quan ens vam despertar vam poder veure la sortida del sol des del llit, tot un luxe!

A dos quarts de vuit del matí ja tornàvem a ser a la carretera, ens quedaven 400 km per arribar a Alice Springs. A les dotze ja erem a Alice Springs, campervan retornada i prova superada!

Tot i el redemunt d’hores al cotxe ha estat una experiència molt gratificant, això de no pensar on has de passar la nit et dóna una sensació molt gran, la veritat.

Una cosa que ens ha sorprès és la quantitat de gent gran que amb mega-caravanes que hi havia, havíem sentit que hi havia australians que quan es jubilaven compraven una autocaravana per recórrer el país, deu ser veritat.

Avui hem passat el dia a Alice Springs, una altra ciutat d’aquelles que no et diuen res, preparada pels guiris que van a veure l’Uluru. Hem buscat cotxe per anar-hi, habitacions per passar-hi dos dies i el vol per anar a Cairns, a la costa est, tot això sí que ens ha costat un ull de la cara, quins preus! Com es nota que estem al lloc més turístic d’Austràlia!!

One response to “The Track

1. Plana-Rique family

Ja sera hora que digueu que alguns cosa es cara!!! Sempre trobeu uns mega-xollos!! Les fotos com sempre moooolt xules, cangur inclòs!! ;-D