La Great Ocean Road

Twelfe ApostolsJa som a Australia, i la pluja ens persegueix, tot i que a intervals.
Vam arribar a Melbourne i vam estar part del dia organitzant els propera dies de viatge: llogant un cotxe per dos dies, reservant hostels, agafant bitllets d’avió cap a Darwin i fins i tot van comprar una SIM que dura 30 dies, llàstima que l’Ipad no aigui 3G. La resta del dia vam estar passejant pel centre de Melbourne.

L’endema van recollir el cotxe i vam marxar directes a Torquay per començar la ruta per la Great Ocean Road, la carretera que va de Torquay a Warrnambool i va passant per la costa i entre boscs d’eucaliptus, molt xula, la veritat. El primer dia vam arribar fins al Parc Nacional de Port Campbell, per veure els dotze apòstols, unes roques que han quedat al mig del mar degut a l’erosió d’aquest, però no en vam veure dotze, sinó sis … ens va ploure bona part del camí, per sort, allí vam tenir estones sense pluja i van poder estar tranquils, tot i que pels penyasegats feia una ventada de por!

Koalas at Bimbi ParkVam passar la nit aal YHA Apollo Bay, així l’endemà teniem al costat el Parc National Cape Otway. Alli, hi ha un bosc d’eucaliptus i hem pogut veure koales, un munt! I hem descobert que són marsupials, tenen una bossa a la panxa per guardar les cries, ho hem comprovat! També dos cangurs, tot i que eren més foscs i petits i ens han dit que podrien ser Wallabys.

La tornada a Melbourne la vam fer per la mateixa carretera, aturant-nos a Lorne un altre cop a dinar, d’anada vam aturar-nos per anar a la Skinefall, una cascada de 38 metres, i vam aprofitar les barbacoes públiques que hi ha, un gran invent!

3 responses to “La Great Ocean Road

1. Plana-Riqué Family

K moooooonos els koales!!!!! I els paisatges xulos- xulos! A veure quan sortiu a les fotos! L’Helena pregunta kin regal li portareu. Els koales li han agradat molt… 😀 Apa, siau!

2. Que be tot collons, llàstima el temps, però “al mal tiempo buena cara”