Ninh Bihn

Ens hem passat les últimes 24 hores a Ninh Bihn, un poble que en realitat no té res d’especial però al seu voltant el paisatge és espectacular, dóna la sensació de ser la badia de Halong però en comptes d’aigua arrossars.

Vam agafar un tren local des de Hanoi, amb seients durs, no n’hi havia de tous, dues hores una mica horribles, la veritat, i un  cop instal·lats a l’hotel i dinats vam llogar una moto per anar a Tam Coc, alli vam llogar una barqueta on una parella de iaios ens van portar a fer un tomb pel riu Ngo Dong, passant per unes coves, vam estar super tranquils i relaxats, ens feia una mica de por el tema dels venedors, que segons la guia eren molt pesats, però com que devia ser la tarda i ja devien haver pres el pel a molts turistes no es van fer gens pesats quan els vam dir que no comprariem res. Va ser molt curiosa veure la manera de remar que tenien, amb els peus!

Despres vam fer cap a Ninh Binh per una carretera secundaria que passava pels poblets. La gent posava l’arros collit pels carrers perque les persones i els vehicles ho trepitgessin, suposo que per treure el gra més fàcilment , i vam acabar prenent una Bia Hoi, una cervesa de barril, a uns locals (taules i cadires de plàstic amb un toldo de lona sobre el cap) al costat del riu. Per la nit vam anar a un dels restaurants que hi ha a menjar carn de cabra, l’especialitat d’aquest poble, a la carta també hi havia serp, anguila, tortuga, … pero no ens venia massa de gust 😛

Avui pel mati hem tornat a agafar una moto i hem pujat les mes de 400 escales de la cova de Mua, des d’on hi ha unes vistes espectaculars de Tam Coc, llastima que hi hagues una mica de boira … Tambe hem passat pel temple de Hoa Lu.

Ara estem esperant el bus local que ens retorni a la sorollosa Hanoi, dema la visitarem i s’ha acabat el viatge … que curt que se’ns ha fet …

One response to “Ninh Bihn

1. buaaaaaaaaa!!!!! sempre es fan curts!!!! unes fotos re-xules!!! m’encanta!!!!! (sempre m’encanta tot :-P) penseu que la teca us trova molt a faltar