Halong Bay

Hem pas20110806-061556.jpgsat dos dies a la badia de Halong, i només tenim dues paraules per descriure-la: IM-PRESSIONANT!

En un principi teníem la intenció d’agafar un tren cap a Lao Cai, al nord, per anar a Sapa, però quan vam arribar a l’estació ens van dir que no tenien bitllets de nit fins el 31 d’agost! Llavors vam anar a una agència que ens havien recomanat i, chapeau! Si agafes tot un pack no hi ha cap problema …. Ens dóna la sensació que en temporada alta les agències els compren tots.

Al final, vam decidir contractar dos dies a Halong primer i després tres a Sapa, i la veritat és que de moment sembla un encert, hem disfrutat moltíssim: el vaixell era genial, ens ha fet un temps esplèndid i la badia és espectacular.

4 hores de minivan i ja erem al vaixell, tot de fusta, molt xulo, després de dinar vam anar a l’illa de Tiptop on vam poder banyar-nos a la platja i pujar a una muntanyeta (400 escales) per veure unes vistes impressionants de la badia.

La segona parada va ser per fer 40 minuts de Kayak, tot i que no en sabem gens va estar molt bé, vam passar per coves, vam arribar a una espècie de llac on es veien mones i, per acabar … tots a l’aigua!

Després a sopar i prendre uns margarites a la coberta del vaixell, vaja, de luxe.

Avui al matí, després d’un esmorzar lleuger hem fet mitja hora de taixí i deprés hem anat a veure la cova Surprise, immensa! La llàstima és que avui ha començat a ploure un altre cop. Un branch i cap a Hanoi un altre cop.

Aquesta nit agafarem el tren per anar cap al nord, per fer un treking i anar al mercat de Bac Ha, diuen que és espectacular.

3 responses to “Halong Bay

1. jaja.aquesta excursió es la que vaig fer fa 6 anys amb Handspan

2. Ah, encara et queda cavell, pensava que era veritat que t’havies “rapat” al zero!!. quina enveja em feu!!, bé, jo aquest any he aconseguit anar amb tota la “tropa” a Lanzarote!!…molts petonets voladors!!