Lisboa

Un dia i mig a Lisboa dóna per molt, encara que sigui sota la pluja. Vam arribar d’Oporto cap al migdia i, com no, vam anar a menjar bacalhau, feijoada i altres plats típics a la zona de Marqués de Pombal, prop del Residencial Dublin, el nostre hotel; aquest viatge és quasi més gastronòmic que cultural.

Per la tarda ens vam dedicar a passejar pels barris de baixa, rossio, alto i chiado, tot a peu, i vam acabar reventats!

L’endemà vam comprar un bono de transport per tot el dia i vam agafar el famós tranvia 28, que puja pel castello fins a Graça, i d’allí vam anar baixant, sota la pluja, això sí, fins a l’Alfama, un barri amb els carrers molt petits i empinats, molt curiós. Diuen que si vols anar a escoltar fados és aquí on s’ha d’anar.

Després de dinar vam agafar el bus 28 cap a Belém, el lloc on vam trobar més turistes. Després de veure el monasterio de los Jerónimos i la torre de Belem, vam pujar al monumento a los descubrimientos, que té una vista espectacular. Vam acabar la visita disfrutant com a crius amb els pastéis de nata, els pastels de Belem, a la Antiga Confeitaria de Belém, com diu la Lonely vam arribar a “un nirvana azucarado”.

Per la tarda, abans de sopar, volíem anar a fer uns vinets però va ser impossible trobar un local que no fos un restaurant o una pasteleria … no els deu agradar massa als lisboencs.

Avui marxem a la nit, i, aprofitant que per fi sembla que la pluja s’ha oblidat de nosaltres, anem a passar el dia a Sintra.

One response to “Lisboa

1. Gràcies per voler compartir el viatge!