Això ja s’acaba

Se’ns acaba el paradís … aquests dies a Zanzíbar han estat realment genials, platges blanques amb l’aigua turquesa per nosaltres sols, peix i marisc per dinar i sopar, coctails davant una foguera a la platja … la veritat es que hem pensat que no estaria malament venir a viure aqui!  tot es pole-pole i hakuna matata.

Un dia vam llogar unes bicicletes i vam anar cap al nord, a les platges de Matemwe, suposadament més concurregudes, però la veritat és que estavem quasi sols, no entenem on es posen els milers de turistes, sobretot italians, que en teoria hi ha. D’anada ens vam passar per algun poble i va ser molt divertit, en un vam intentar ensenyar a anar en bici a unes criatures (pero tres en una bicicleta era massa difícil ja ja ja) i en un altre vam comprar un Tanga (dos teles que es posen les dones per vestir-se) i allí mateix les dones que hi havia van decidir que vestien a l’Anna, es van fer un fart de riure, però anar en bicicleta amb una faldilla fins els turmells i el cap i el cos tapats era bastant difícil o sigui que la vestimenta va durar poc!

De tornada la bicicleta de l’Ad es va quedar sense un pedal i despres d’intentar arreglar-lo amb uns nois d’un poble i unes quantes claus rovellades vam decidir donar diners a un que tenia un cotxe i que ens tornes a Pongwe.

Un altre dia vam fer submarinisme, dues inmersions + un curs ràpid en una piscina abans d’anar a l’oceà. Ens va agradar molt veure el corall i els peixos, però estavem molt nerviosos i suposem que no vam disfrutar tant com algú amb més experiència, això de respirar per la boca a 10 metres sota l’aigua, sense poder´s moure cómodament, és una mica angoixant. Entre una immersió i l’altra vam aturar-nos a un banc de sorra, espectacular, una illa de sorra enmig de l’oceà, semblava impossible que existís una cosa així!

Avui volíem fer snorkel a Pemba i no em trobat places, però bé, hem disfrutat de les platges del nord … aquestes sí que estaven plenes d’italians que no es deuen moure dels resorts. Al nord hem vist el lloc on fabricaven els dhows, les barques dels pescadors, molt xulo!

Demà ja hem de marxar, pel matí hem d’anar a buscar el barco cap a Der el Salam, passar el dia allí i a mitjanit marxar cap a Amsterdam, i d’allí cap a casa … que curtes se’ns han fet les vacances! el proper cop que escrivim suposem que estarem ja a Barcelona.

A&A

2 responses to “Això ja s’acaba

1. Snif… amb lo bé que m’ho he passat jo per Kenya, Tanzània i Zanzibar… mmm… aix, calla, que jo no hi anava i només ho llegia!!!!

Per fi s’acaba la tortura de l’enveja!!! XDD

Apa, acabeu de disfrutar les horetes que us queden al paradís!

Ens veiem a Barcelona!

2. oHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! quina llàstima , tot lo bo s’acaba rapid, be bec que aquest últims dies s’ho heu passat d’allo mes be , m’en alegro .

fins aviat , petonets………………