Escòcia (29 d’agost al 9 de setembre 2006)

Del 29 d’agost al 9 de setembre vam estar uns dies per Escòcia … paisatges genials (sobretot les illes òrcades), gent molt amable i menjar boníssim, tota una experiències molt recomanable.

29 d’agost, arribem a Glasgow des de Reus, amb Ryan Air.
30 d’agost, des de Glasgow cap a Stirling, Monument de Wallace, cap a Callander (visitem les Bracklin Falls després d’una rutilla pel bosc), els Trossachs, genials, Loch Lomond i tornem a Glasgow… gràcies al nostre amic de Lioninternational.org que no ens va acompanyar fins a l’alberg.
31 d’agost, de d’Oban, agafem el ferry per anar a l’ Illa de Mull, on veiem els primers passing zones i fem parada a Tobermory, disfrutem de Port Appin by night
1 de setembre, arribem a Port Appin per veure el castell de Stalker, fort William, Glennfinnan amb el monument que commemora l’alçament de Bonnie Prince Charles i veiem el pont per on passa el Jacobite Steam Tran o el famós tren del Harry Potter. Arribem a Glen Coe, Rannoch Moor, Killin (falls of Dochart (cascades de Guinness)) i Crieffe
2 de setembre, visitem Rosslin amb l’arxifamosa Rosslyn Chapel del Dan Brown i arribem a Edimburgh, on ens trobem tots. A Edinburg visitem la Royal Mile, Greyfriar’s Bobby, National Museum of Scottland i fem una ruta per la ciutat antiga, al Mary King’s Close
3 de setembre, seguim per Edinburg, la veritat és que ens encanta: Castell, Royal Mile, Holyrood House, Carlton Hill, Princess Street, Piromusical (genial!)
4 de setembre, anem a Culloden, passem per Inverness i Thurso
5 de setembre, les Orkey Islands, la millor jornada del viatge. Allí veiem Stromness, passegem per unes platges de còdols, Skara Brae, Stenness Stones i Ring of Brogar: Parem a dormir a Bettyhill, un poblet amb un pub de pel·lícula.
6 de setembre, disfrutem del paisatge del Nord Oest d’Escòcia, arribem a Durness per veure les Smoo Caves i baixem per la costa oest fins a Ullapool
7 de setembre, de Ullapool, arribem a Corriesgalloch Gorges i veiem les Falls of Meassach. Seguim i visitem el llac més conegut d’Escòcia, el Llac Ness (no veiem el monstre, sniff sniff), Urquhart Castle, Eilean Donan Castle i l’illa de Skye, pel camí veiem el Old Man of Stor
8 de setembre, a l‘illa de Skye visitem Staffin (Kilt’s Rock), Quiraing i Dunvengan (veiem les foques!). Fort William (parada tècnica), Glen Coe i tornem a Glasgow
9 de setembre, l’últim dia el dediquem a veure Glasgow: Lighthouse, GoMa (Glasgow Gallery of Modern Art), Kelvingrove Art Gallery and Museum i el Glasgow Science Center (que sembla un croissant metàl·lic) per fora

3 responses to “Escòcia (29 d’agost al 9 de setembre 2006)

1. Uau!!! Q guai!! Jo també vaig star a Escocia a les mateixes dates però del 2010!!! He decidit fer un blog amb tots els viatges q he fet i la veritat és q el més impressionant fou el d’Escocia!!! Hi havia màgia!!!!

• El proper viatge llarg serà segurament Vietnam i Cambodja, abans, però, alguna altra escapada farem, encara no sabem on 😉