Namasté des de Pushkar (28 juliol 2007)

Bona nit a tothom!

aqui son les 23.35 de la nit. Despres de Jaisalemer, que per cert de moment es la ciutat que mes ens ha agradat a tots, ens en vam anar a Jhodpur, una ciutat una mica durilla, durant el dia plena de gent que et volia vendre alguna cosa, que et volia fer de guia, que volia diners … fins i tot uns ens van fer unes fotos dient que sortiriem a un diari de la zona, el rajastan patrika, pero de moment no hem sortit ni a la versio impresa ni a la digital … no deviem quedar massa b je je je Per la nit vam passar cinc minutets de panic quan vam veure les portes dels carrers que feien cap a l’hotel tancades … pero … com que pagant sant pere canta vam pujar tots sis a un rickshaw (tambe li diuen tuc tuc) motoritzat i li vam dir que ens portes a la porta de l’hotel, per on fos … i hi vam arribar, vam haver de trucar a les portes perque tambe estava tancat pero l’aventura va acabar be 🙂
Despres vam anar a Udaipur, una ciutat tipus sissi emperatriz a l’estil indi, amb un llac on vam fer un tomet amb barca i vam veure la posta de sol … tot molt bucolic, fins i tot vam veure al fill de majarahani (que es veu que es mes important que el majaraha) tombant amb moto per alli … riurieu del munt de reverencies que li feia la gent jua jua jua hi va haver un porter que va fer un salt i una reverencia que per poc cau a terra jua jua jua
Avui som a Pushkar, i com que estem cansats de tant de cotxe, ens estem empassant entre cinc i sis hores diaries, hem decidit dema quedar-nos aqui un parell de dies abans d’anar a Agra i veure una de les 7 meravelles del mon… a mes a mes esta ple de botiguetes per poder anar de compres … que encara que sembli impossible encara no ens em firat!
Ja em tingut la primera trobada amb el sistema indi … de moment no tenim assegurat un bitllet de tren d’Agra a Vanarassi … i ens en volien fer comprar nomes 4 i 2 en reserva (es veu que es la tipica estafa dels que venen els bitllets, com que saben que no deixaras a ningu a terra els 2 de reserva et costen a preu d’or), a veure si al final podrem arribar en tren a Vanarassi o haurem de buscar un bus … com diu la propaganda INCREDIBLE INDIA!!!!

Missatge per la family: estem tots molt sans i mengem molt! de moment, a part d’alguna picada de mosquit, res de res … fins i tot a l’Adria li agrada el menjar!!!!!

A&A

PD: moltes gracies per les felicitacions! la veritat es que aqui ni te n’enrecordes d’aquestes coses …