Tiwanaku i altre cop a Perú

La visita a Tiwanaku va estar bé, sobretot per la Lai que va disfrutar molt; la veritat però és que ens esperàvem que hi hagués més coses, les pedres se les van emportar els del poble per fer els fonaments, un president les va vendre com a cantera, … total, que ara queden quatre restes, però així i tot ens va agradar bastant.

Després vam tornar a La Paz i mentre féiem temps per anar a sopar ens vam enterar que el  “presidente” estava allí, al costat de la catedral i que potser sortia, total, que com bons cotilles  ens vam sentar a la plaça Murillo, junt amb altres cotilles autòctons i gringos (com diuen aquí als guiris), durant ben bé una hora, de fet no teníem res més a fer, i al final alguns el vam veure (res 5 segons).

Avui ja ens hem separat, l’Adrià s’ha quedat a la Paz a fer una ruta en bicicleta, ja ens ho explicarà, i demà ja torna cap a casa. Les xiques hem agafat un bus cap a Puno, al costat peruà del Titicaca, i demà tenim previst anar a les illes Uros i Taquille. Ja tornem a ser a Perú i es nota, aquí la gent torna a ser més carinyosa i no hi ha tant de caos; la veritat és que teníem una idea ben diferent del Perú, és molt còmode venir a aquest país, ja us podeu animar tothom, grans i petits, a venir aquí (amb escala al Salar d’Uyuni que ja hem comprovat que us ha agradat mooooolt, tant com a nosaltres je je je)

A2&L&M

4 responses to “Tiwanaku i altre cop a Perú

1. Odio el president de Bolivia 😛

2. Que bé que us ho esteu passant!! Quina enveja!! :o)

Seguiu gaudint!!

😉

3. Els Plana-Riqué

Be, viatgers infatigables…, sembla que per algu s’acaba l’aventura!! Que tinguis un bon viatge de tornada Adria!! i als que us quedeu, que continueu gaudint i fent-nos gaudir amb els vostres reports!!